22.9.12

Tilbageblik: Hong Kong

Udsigt fra The Peak
..og så skulle der selvfølgelig tages en masse billeder
Hér fik jeg den stærkeste ret jeg nogensinde har smagt før,
som var en koreansk kyllingeret med løg og en hel masse chili.
Det er retten, som ses oppe i højre hjørne!
Maden er klart hvad jeg virkelig savner fra Hong Kong! :(
Der var tid til et besøg i Disneyland.
En træt og glad mig efter en af de lange shoppingdage :D
Vi var osgå et smut i Macau
Udsigt over Macau
Mmmmmmh, den bedste roasted goose jeg har smagt.. Kan fås i Yung Kee :)

Jeg har så udvalgt en meget lille del af de mange tusinde billeder, jeg har fået taget på min tur, men mon ikke der kommer andre billeder fra turen en anden gang. 
Det er sjovt med Hong Kong, når man er i DK savner jeg stedet, men når man så endelig er i Hong Kong og har været der i et par dage, så savner man bare Danmark. Måske er det grundet den uudholdelige luftfugtighed, som var oppe mod på de 93% i sommers :P who knows, man siger jo at ude godt, men hjemme bedst, right?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar