2.11.12

Upcoming trip - Berlin

JAJAJAAA, skal på en miniferie med kæresten til Berlin om to ugers tid.
Glæder mig som et lille barn til al den lækre mad vi skal hapse i os, alle de fede butikker vi skal kigge i og al den tid vi skal tilbringe i hinandens selskab.

Første gang jeg stiftede bekendtskab med byen var på min studietur i 3.g. Dengang var der ikke så meget tid til andet end druk og et hurtigt besøg på museum for at 'have lavet lektien'.. Siden da har jeg været i Berlin to gange, den ene med kæresten og den anden med nogle venner fra Hong Kong af.
Man kan sige alle tre ture har været vidt forskellige, og jeg har fået set Berlin fra ret forskellige sider af.

Her er nogle enkelte photos fra tidligere besøg:

Must-eat in Berlin, schnitzel! 
..og must-see in Berlin, die Mauer.
Udstilling på Det Jødiske Musuem.
Pho Ga, vietnamesisk nudelsuppe, på den åh-så-kendte Monsieur Vuong!
Kæresten og jeg var oppe i TV-tårnet for at nyde vores middag med skøn udsigt.
..og en skøn dessert :)
Der var tilmed også plads til cocktails og slørede billeder ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar